توجه

این آگهی در حال حاضر منقضی شده است، اما در صورت تمایل لطفا فرم زیر را پر بفرمایید تا شماره تماس شما را در بانک اطلاعاتی خود داشته باشیم و در مواقع ضروری با شما تماس بگیریم. سپاس

با آرنگ همراه شوید؛ استخدام صفحه آرا !

استخدام صفحه آرا مسلط به ایندیزاینآرنگ از متخصصین و طراحان خلاق عرصه صفحه آرایی دعوت به همکاری می کنه.

فرقی نمی کنه کجای دنیا باشید. اگه احساس میکنید که می تونید از راه دور هم با آرنگ همکاری کنید همین الان رزومه، اطلاعات تماس و چیکده ای از نمونه کارهای انجام شده خودتون رو برای ما ایمیل کنید و یا از طریق فرم تماس زیر برای ما پیام بزارین و در لیست معتمدین ما قرار بگیرید.

Info {at} ArangWeb.ir

Fekrazadeh {at} gmail.com

روزانه پروژه های زیادی به آرنگ ارجاع می شه که برای انجامشون به کمک شما نیاز داره. آرنگ همیشه به دنبال افراد خلاق، خوشبین و علاقه مند به فن صفحه آرایی می گرده تا تیم خودش رو کامل تر از همیشه کنه.

مهارتهای مورد نیاز جهت همکاری جهت صفحه آرایی در آرنگ

  • تسلط به ایندیزاین Adobe Indesign
  • آشنا با فوتوشاپ Adobe Photoshop
  • تجربه صفحه آرایی نشریات
  • روحیه کار تیمی

همچنین خیلی عالی میشه اگه هزینه درخواستی خودتون رو برای هر کدوم از آیتمهای صفحه آرایی مجله، کتاب و روزنامه به ما اعلام کنید تا بتونیم سریعتر همکاریمون رو آغاز کنیم.

به علاوه آرنگ در شهرهای مختلف دنبال رابط نمایندگی می گرده، اگر احساس می کنید می تونید در پروژه های شهرستان های مختلف هم با ما همکاری کنید، شماره ی شما به صورت جداگانه در وبسایت ما ثبت میشه تا اگر از شهر محل اقامت خودتون هم پروژه ای برای ما تعریف شد، مستقیم به خودتون ارجاعش بدیم که با استانداردهای ما به سازمان مورد نظر مراجعه کنید و کار رو تحویل بدین.

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

فرم درخواست همکاری در پروژه های صفحه آرایی آرنگ

اگر در فنون دیگری مرتبط با صفحه آرایی مثل عکاسی، گرافیک، طراحی لوگو، طراحی کارتون و کاریکاتور و … هم مهارت دارید با ما در تماس باشین، لینک های زیر هم کمکتون میکنه.

دیگر فرصتهای شغلی در آرنگ

استخدام تصویرساز کتاب کودک

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.1 از ۵. تعداد امتیازات 20

اولین کسی باشید که رای میدهد

کد تخفیف 40 درصدی تمام محصولات به مناسبت شروع سال 1403: noroozدسته بندی محصولات
+ +